Чи ходили ви коли-небудь по магазинах в Європі, Азії чи Америці? схожі на музеї сучасного мистецтва, ніж на торгові точки.

width=”1024″/>
Один такий 2в1 магазин знаходиться в Сіетлі в районі Капітолійського пагорба. бренду – покоління мілініалів. Тому не дивно, що власник бренду вирішив зробити зі свого флагманського магазину точку тяжіння молоді.
Американський сюрреалізм: оригінальні рішення для магазину
Для оформлення торгової Летем. Вона ж, в свою чергу, є шанувальником pop-up проектів, реалізованих Лілі Квонг. косметики були пофарбовані в Millennial Pink, або в «рожевий міленіал».
Як стверджують відвідувачі торгової точки, вони навіть спочатку не розуміли, де опинялися. Складалося відчуття, що це якийсь тераріум або місце для зйомки сюрреалістичних мультфільмів. Ще б пак! Адже посеред магазину стоїть композиція з каменів, прихованих під шаром моху. плитку з матовою текстурою.
Сюрреалізм в інтер'єрі магазину
Сюрреалізм в інтер'єрі магазину
Немає ніякої інформації, чи зросли продажі після запуску флагманського бутика, але власник бренду однозначно залишився задоволений.

Зараз також читають: