Чи ходили ви коли-небудь по магазинах в Європі, Азії чи Америці? схожі на музеї сучасного мистецтва, ніж на торгові точки.
width=”1024″/>
Один такий 2в1 магазин знаходиться в Сіетлі в районі Капітолійського пагорба. бренду – покоління мілініалів. Тому не дивно, що власник бренду вирішив зробити зі свого флагманського магазину точку тяжіння молоді.
Для оформлення торгової Летем. Вона ж, в свою чергу, є шанувальником pop-up проектів, реалізованих Лілі Квонг. косметики були пофарбовані в Millennial Pink, або в «рожевий міленіал».
Як стверджують відвідувачі торгової точки, вони навіть спочатку не розуміли, де опинялися. Складалося відчуття, що це якийсь тераріум або місце для зйомки сюрреалістичних мультфільмів. Ще б пак! Адже посеред магазину стоїть композиція з каменів, прихованих під шаром моху. плитку з матовою текстурою.
Немає ніякої інформації, чи зросли продажі після запуску флагманського бутика, але власник бренду однозначно залишився задоволений.
Зараз також читають:
- Ідеальні люстри для вашої натяжної стелі: вибираємо з розумом
- Екскурсія по Casa Vicens: Занурення у світ Гауді
- Саграда Прізвище: факти про цей легендарний довгобуд
- Казань і Тимур Бекмамбетов: будинок, який об’єднав їхні долі
- Найкращі 7 архітектурних готелів: відкривайте другу частину!
- ТОП-7 готелів-пам’ятників архітектури: частина 1 найкращих місць