Купівля меблів – це зазвичай ціла історія. Виважено всі «за» та «проти», рішення ухвалено. І ось залишається останній момент – один підпис, і заповітна предмет інтер’єру вже у вас.
Стоп! Не поспішайте. Спочатку давайте правильно приймемо меблі, інакше радість від покупки може бути недовгою.
Справа в тому, що після підписання акта приймання фірма-продавець знімає з себе відповідальність за всі подряпини, сколи та тріщини. Тому потрібно вирішити проблеми, що виникли тут і зараз. Те саме стосується пункту видачі.
Давайте розглянемо кілька ситуацій.
Перша: вам привезли меблі частинами, в коробках. Ви хочете зібрати меблі самостійно, влаштувавши випробування собі та своїй родині.
Беремо накладну та звіряємо кількість коробок. Якщо все сходиться – переходимо до зовнішнього огляду. Ви маєте повне право відмовитися від частин із пошкодженою упаковкою та попросити заміну. Якщо це не важливо – просимо розкрити коробку і вивчаємо вміст. Скляні деталі слід оглянути незалежно від стану упаковки. Обов’язково перерахуйте фурнітуру.
Ситуація друга: ви замовили меблі зі збиранням.
Тут теж є варіанти: складання здійснює фірма-виробник у день доставки, або дні не збігаються?
У першому випадку після складання ви оглядаєте виріб на предмет дефектів. Перевіряєте все, що має рухатися.
Якщо вас влаштовує – підписуєте та користуєтеся.
Чи є недоліки, які збирачі не можуть усунути на місці? Не варто переходити на особистості. Вказуєте свої зауваження в акті і підписуєте. Протягом 45 днів їх зобов’язані усунути.
Якщо складання відбувається не в день доставки, не важливо – збирачами виробника або сторонніми фахівцями – приймати потрібно з усією уважністю. Розкривати та ретельно оглядати.
Звертайте увагу на дрібниці. У них може бути швидке розчарування в інтер’єрі мрії. Отвори для ручок шаф, тумбочок та комодів повинні бути акуратно просвердлені, з них не повинна сипатися стружка. М’які деталі узголів ліжка, дивана або крісла повинні бути прострочені рівно і безперервно, без стоншення нитки. На екошкірі не може бути і мінімальних тріщин.
Приймаючи стільницю, зверніть увагу на бічні кромки – це її слабке місце. При замовленні меблів із збиранням – перевірте зазори між дверцятами. Випробуйте підйомний механізм ліжка.
Крім транспортних пошкоджень, існують і виробничі дефекти. Вони можуть виявитися не відразу, а в ході експлуатації. Через місяць чи навіть рік. Однак на це є гарантія.
Виробник завжди несе за них відповідальність, тому сміливо звертайтеся з проханням їх усунути.
Головне – зберігати чеки, етикетки та паспорт виробу протягом усього гарантійного терміну. Тепер ви розумієте, чому батьки завжди зберігали цілу папку непотрібних, на вашу думку, папірців?
Великі меблеві холдинги прагнуть скоротити кількість претензій щодо якості товару. Для цього на виробництві проводяться спеціальні перевірки перед відвантаженням, а також контрольні зборки виробів. Тому ризик купити неякісний товар мінімальний.
Пам’ятайте! Розчарування від низької якості триває набагато довше ніж радість від низької ціни.
Вибирайте правильного виробника!
Зараз також читають:
- Ідеальні поради щодо вибору дивана для невеликої вітальні
- Як вибрати шафу в спальню економно і з розумом
- Вибір спальні: важливі поради та на що звернути увагу при покупці
- Прямі дивани: як вибрати ідеальну модель для вашого будинку
- Як правильно підібрати шкіряний диван: поради та рекомендації
- Створення інтер’єру передпокою для дачі: важливі аспекти дизайну