Навмисна простота, класичні мотиви та форми існують поряд з експресією та виразністю матеріалу. Так описує свої проекти французький дизайнер П’єр Гоналон. Предметний дизайнер, інтер’єрний архітектор, експериментатор та випускник школи Camondo у Парижі. Заснував свій бренд Ascète у віці 25 років. П’єр Гоналон живе і працює в Парижі. Але його проекти потрібні по всьому світу. Жодна значна виставка сучасного дизайну не обходиться без них.
П’єр Гоналон народився в Ліоні. У Париж приїхав, щоб навчатися у знаменитій школі Camondo. Здобувши спеціальність «архітектор, дизайнер інтер’єрів», він повністю присвятив себе предметному авторському дизайну. Під маркою Ascète П’єр випускає обмежені тиражі меблів та інтер’єрних аксесуарів. Його улюблений матеріал – мармур.
Як каже П’єр Гоналон, спочатку він знаходить матеріал і лише потім у його голові народжується образ. Він ніколи не робить із різного мармуру однакові об’єкти. Різний матеріал породжує різні образи. Столи, консолі і столики, спроектовані П’єром, дуже архітектурні за формою і нагадують окремі деталі будівель. розробляє світильники. Вони сильно відрізняються від чітко окреслених майже мінімалістичних меблів. Світильники П’єра витончені та фантазійні. Як зазначає дизайнер, світло може розповісти набагато більше інших інтер’єрних предметів, він містить прірву емоцій і деякі таємниці. Необхідно ще знайти майстрів, які з цього матеріалу зможуть створити спроектовану річ. Це дуже складно. Для такої роботи потрібні фахівці, здатні за допомогою старовинних та сучасних технік виконати задумане. Шукати доводиться по всій країні, тому кожен предмет роблять у різних майстернях.
Кожен предмет дизайнер виконує, озираючись на минуле, хоча призначається для сучасних інтер’єрів. П’єр Гоналон працює як із великими компаніями, так і з приватними особами. Створюючи свої проекти, він в першу чергу думає про естетичну частину, а вже потім про функціональність предмета. паризькому будинку, а також розглядаючи картини та скульптури у Луврі. Він часто подорожує між Парижем та Міланом, зустрічається з різними людьми. Працюючи з традиційними матеріалами й у традиційній техніці, П’єр дивиться як назад, а й уперед.

Зараз також читають: