Ігнаціо Гарделла народився в Мілані 1905 року в сім’ї архітекторів. Вибір професії перед Ігнаціо не стояв, оскільки у його сім’ї чотири покоління були архітекторами. Гарделла після школи вступив до Міланського політехнічного університету, навчання в якому успішно завершив у 1931 році. 1949 року він підвищив свою кваліфікацію у Венеціанському університеті. На початку свого творчого шляху архітектор співпрацював із відомими фабриками Olivari та Gavina. Для Gavina Гарделла спроектував найвідомішу модель крісел-качечок Digamma.
Факт №3
У 1936-1938 роках Ігнаціо спроектував Протитуберкульозний диспансер. Ця робота увійшла до підручників як один з найяскравіших прикладів італійського раціоналізму. Гарделла завжди критично ставився до своїх проектів, а також правил архітектурних стилів, які обмежують творчу фантазію. У почерку архітектора немає чітких граней та правил, у ньому об’єдналися раціоналізм та модернізм. Ігнаціо любив дивувати незвичайними поєднаннями різних елементів і залишався вірним цьому принципу все своє творче життя.
У 1947 році Ігнаціо Гарделла разом з Луїджі Качча Домініоні та Коррадо Корраді Дель Аква заснували фабрику Azucena. Фабрика займалася виробництвом декоративних меблів.
Факт №7
Спочатку архітектори планували випускати меблі та світильники для будинків, які вони проектували «під ключ». Але незабаром виробництво було розширено і меблі, аксесуари та освітлення стали доступними широкому колу. Фабрика Azucena завжди вважалася брендом Made in Italy. Колекції, створені на фабриці, поєднували формальну елегантність, стриману розкіш та естетичну чистоту. Багато предметів стали популярними серед буржуазної італійської та європейської клієнтури.
Факт №9
За роки співпраці з фабрикою Azucena Ігнаціо зосередився на дизайні освітлення. Він спроектував такі знамениті об’єкти як настінні бра LP7, підвісний світильник LP8, торшер LTE8, світильник LT6, бра LP12. Також архітектор розробив широкий асортимент регульованих столів.
Об’єкти, спроектовані Ігнаціо Гарделла, досі залишаються затребуваними. Вони є успішними комбінаціями змішування стилів і матеріалів, буквально пронизані його філософією стирання кордонів.
Зараз також читають:
- Відродження стародавнього мистецтва берестяного виробництва
- Герд Бултхауп: Кухонний філософ, який змінить вашу кухню
- Змініть стиль на мистецтво: секрети Айріс Апфель
- Луїджі Качча Домініоні: основоположник італійського модернізму
- Єва Цайзель: Надихаюча творчість кераміста з віковою історією
- Франклін Аззі: Майбутнє з інструментами минулого