Приготували кілька простих порад для організації грамотного зберігання у кабінеті. Це неодмінно додасть продуктивності у справах і заощадить вам час.
1. Використовуйте системи закритого зберігання, в які можна буде сховати те, що не стане вам у нагоді найближчим часом. Біля стіни поряд з робочим місцем можна встановити шафу або повісити пару невеликих шафок.
4. Якщо місця зовсім мало, його можна заощадити, позбувшись зайвих опор. Закріпіть стіл на стіні або розташуйте його між шафами. Це допоможе звільнити місце для зберігання. 5. Коли в кабінеті є диван, простір поруч з ним можна також задіяти. У цьому допоможуть приставні столики, забезпечені ящиками та поличками для потрібних речей.
7. Немає можливості або бажання робити вбудовані системи зберігання? Тоді можна придбати високий стелаж. 8. Якщо ви хочете отримати цікавий і зручний варіант зберігання, комбінуйте закриті та відкриті системи зберігання. Гарні речі можна буде виставити на огляд, а те, що хочете приховати – надійно сховати.
9. Порядок у самих речах допоможуть дотриматися різних коробок і кошиків. Можна вибирати як тематичні варіанти, так і найзвичайніші (наприклад, для закритих систем зберігання) – найголовніше, щоб вам було зручно підтримувати порядок та легко знаходити потрібне.
Спробуйте підійти до питання зберігання творчо. Підлаштовуйте простір кабінету під себе та свої потрібні. Відведіть спеціальне місце для речей, які потрібні під рукою, і в першу чергу, підтримуйте заведений порядок серед них. Тоді будь-якої миті робочий процес не буде порушений пошуками потрібного предмета.
Гармонії та порядку!
Зараз також читають:
- Створюємо унікальний декор для порожньої стіни: ідеї, що надихають
- 11 проблем складання вбудованих меблів: причини та рішення
- Поради дизайнера щодо вибору ідеальної палітри для інтер’єру
- Заміна дивана у вітальні: найкращі альтернативи та ідеї
- Готуємося до пологів: поради щодо безпеки у квартирі для малюка
- Оббивка для м’яких меблів: як вибрати ідеальний матеріал