Гаетана Ауленті, одна з перших жінок-архітекторів, що здобули світове визнання, народилася 4 грудня 1927 року. Широкої популярності вона отримала завдяки проектам музеїв. Також у її портфоліо увійшли такі проекти як шоу-руми компаній Fiat та Olivetti, співпраця з Knoll, Zanotta, Kartell, Artemide та Martinelli Luce. Про деякі факти з життя архітектора розкажемо далі. в Італії в місті Палаццоло-делла-Стелла, що неподалік Трієста. 1959 року закінчила навчання в Міланському політеху на факультеті архітектури. В ті роки архітектура вважалася суто чоловічою професією, але вона змогла довести протилежне. Хоча враження від проекту залишилося двояке. Французька преса порівнювала музей із похоронною залою, єгипетськими гробницями та кошмарами Данте.
Факт № 3

У середині 1990-х років влада Риму прийняла рішення зробити в будівлі колишніх Папських стайнь при Квірінальському палаці виставковий зал. Музей Scuderie del Quirinale спроектував Гае Ауленті. Їй вдалося зберегти історичну подобу будівлі і в той же час привнести в проект сучасності. З міркувань безпеки необхідно було створити ще одне з’єднання між першим і другим поверхом, тому архітектор спроектувала зовнішні скляні сходи. Відвідувачі отримали можливість побачити Рим з висоти одного з пагорбів, на яких він був заснований. Художнім керівником компанії Fontana Arte Гае стала на початку 1980-х років. У цей же період вона створює журнальний столик Tavolo con Ruote, що увійшов до колекції Нью-Йоркського МОМА.
Факт № 5

У 1964 році Гае Ауленті створює незвичайний світильник, який включає в себе не тільки настільну лампу, але. 6

У 1970-х Ауленті прийшла працювати до театру. Вона створювала сценографію для вистав “головного авангардиста” італійської сцени режисера Луки Ронконі. У її колекції є складний стілець April, який випустила фабрика Zanotta.

Гае Ауленті, коли їй було вже за сімдесят, працювала над реконструкцією міланської площі Кадорна. У центрі площі встановили гігантську голку з протягнутою кольоровою ниткою. Цю скульптуру створив американський художник Клас Ольденбург. Проект викликав неординарні думки, преса довго обговорювала реконструкцію площі.
Сучасники архітектора Гаетани Ауленті згадують, вона була суворою матір’ю та бабусею. А до тих, хто намагався її критикувати, належала як до дітей.

Зараз також читають: