У Мілані 17 лютого 1922 року в багатій та знатній родині народилася дівчинка, яку назвали Габріелла. Батько працював інженером, а мати була дизайнером ювелірних прикрас. Її дитинство пройшло у Тоскані, а потім на Гебрідських островах Шотландії.
У 1940-х роках Креспі повернулася до Мілана для вивчення мистецтва в Академії образотворчих мистецтв Брера. Потім вона вступила до архітектурного факультету Міланського політеху. У ті роки професія архітектора була суто чоловічою, але Габріелла, успадкувавши від батьків досконале поєднання художнього таланту та технічного генія, не думала здаватися і задовольнятися малим.
Габріелла Креспі: Мистецтво дизайну поза межами правил
У 1948 році Габріелла виходить заміж за спадкоємця однієї з найбагатших та власників газети Corriere della Sera. У цей же час вона розпочала створення серії невеликих предметів, які Креспі дарувала своїм подругам. У цю колекцію увійшли прес-пап’є, подарункові коробки, скриньки та статуетки тварин, виконані з дорогоцінних порід деревини, оксамиту і срібла. З цієї колекції почалося багаторічне співробітництво Габріелли з паризьким Домом.
Після 15-ти років шлюбу Габріелла розлучається з чоловіком і з дітьми переїжджає до Риму. Там вона селиться в розкішному палаці XV століття Cenci. Це місце стає привабливим для місцевої аристократії, так як інтер’єр будинку був незвичайним, а господиня приваблювала своєю харизмою і красою. першу колекцію меблів Креспі презентувала тут же. До неї увійшли 15 предметів інтер’єру, і колекція Plurimi стала своєрідним дизайнерським маніфестом Креспі. Дизайнер в роботі використовувала дорогі матеріали, такі як червоний африканський мармур, ліванський кедр і латунь, майстерно з’єднуючи їх з люцитом, деревною корою, ротангом і стеблами бамбука. Але, незважаючи на успішну кар’єру, Габріелла все залишила і поїхала до Індії. Там вона вела аскетичний спосіб життя протягом 20 років, зрідка приїжджаючи до Італії відвідати дітей.
У віці 85 років архітектор вирішила знову кардинально змінити своє життя. Вона повернулася до Італії та почала створювати нові шедеври. Сьогодні за творіння Креспі колекціонери віддають нечувані суми. Її роботи користуються популярністю й у наші дні. Всі предмети ручної роботи існують в обмеженій кількості. Габріелла завжди діяла всупереч правилам. Дочка якось сказала, що, зіштовхуючись із реальністю життя, вона не сильно замислювалася про наслідки.

Зараз також читають: