Купівля меблів – це зазвичай ціла історія. Виважено всі «за» та «проти», рішення ухвалено. І ось залишається останній момент – один підпис, і заповітний предмет інтер’єру вже у вас. Схема! Не поспішайте. Спершу давайте правильно приймемо меблі, інакше радість від покупки може бути недовгою. Тому потрібно вирішити проблеми, що виникли тут і зараз. Не соромтеся затримати співробітника служби доставки – ви маєте повне право на ретельний огляд вашого замовлення. Те ж саме стосується пункту видачі. Ви хочете зібрати меблі самостійно, влаштувавши випробування собі та своїй родині. Беремо накладну та звіряємо кількість коробок. Якщо все сходиться – переходимо до зовнішнього огляду. Ви маєте повне право відмовитися від частин із пошкодженою упаковкою та попросити заміну. Якщо це не важливо – просимо розкрити коробку і вивчаємо вміст. Скляні деталі слід оглянути незалежно від стану упаковки. Обов’язково перерахуйте фурнітуру.
Ситуація друга: ви замовили меблі зі збиранням. Тут теж є варіанти: складання здійснює фірма-виробник у день доставки, чи дні не збігаються? У першому випадку після складання ви оглядаєте виріб щодо дефектів. Перевіряєте все, що має рухатись. Якщо вас влаштовує – підписуєте та користуєтеся.
Є недоліки, які збирачі не можуть усунути на місці? Не варто переходити на особистості. Вказуєте свої зауваження в акті і підписуєте. Протягом 45 днів їх мають усунути. Якщо збірка відбувається не в день доставки, не важливо – збирачами виробника чи сторонніми фахівцями – приймати потрібно з усією уважністю. Розкривати та ретельно оглядати. Звертайте увагу на дрібниці. У них може бути швидке розчарування в інтер’єрі мрії. Отвори для ручок шаф, тумбочок та комодів повинні бути акуратно просвердлені, з них не повинна сипатися стружка. М’які деталі узголів ліжка, дивана або крісла повинні бути прострочені рівно і безперервно, без стоншення нитки. На екошкірі не може бути і мінімальних тріщин. Приймаючи стільницю, зверніть увагу на бічні кромки – це слабке місце. При замовленні меблів із збиранням – перевірте зазори між дверцятами. Випробуйте підйомний механізм ліжка. Окрім транспортних ушкоджень, існують і виробничі дефекти. Вони можуть виявитися не відразу, а в ході експлуатації. Через місяць чи навіть рік. Однак на це є гарантія. Виробник завжди несе за них відповідальність, тому сміливо звертайтеся з проханням їх усунути. Тепер ви розумієте, чому батьки завжди зберігали цілу папку непотрібних, на вашу думку, папірців?
Великі меблеві холдинги прагнуть скоротити кількість претензій щодо якості товару. Для цього на виробництві проводяться спеціальні перевірки перед відвантаженням, а також контрольні зборки виробів. Тому ризик купити неякісний товар мінімальний.
Пам’ятайте! Розчарування від низької якості триває набагато довше, ніж радість від низької ціни.
Зараз також читають:
- Поради та рекомендації щодо догляду за меблями
- 15 креативних ідей для прикраси новорічного столу
- Поради щодо вибору ідеальної шафи для вашого будинку
- Як правильно вибрати ідеальний диван для вашого будинку?
- Прості поради щодо вибору ідеального дивана для вашого будинку.
- Вибір дитячих меблів: головні поради та рекомендації