Технології зайшли так далеко, що почали з’являтися повністю інтерактивні магазини. Одним із перших у розвитку цього напряму став передовий Шанхай.
Власник косметичного бренду B+Tube запропонував бюро дизайну The Storeage з Нідерландів з офісом у Шанхаї створити унікальний магазин товарів для краси. Головне завдання – зробити торгову точку цікавою для покоління Z, тобто об’єднати онлайн та офлайн версії косметичного бутика. У його оформленні дизайнери використовували велику кількість сталевих елементів, срібних відтінків і, звичайно, безліч комп’ютерів. Завдяки такому нетрадиційному поєднанню з’являється відчуття перебування десь на космічному кораблі.
Відповідно, для кожного з етапів було організовано власний освітній центр. Тут покупець зможе прочитати, переглянути навчальні матеріали, зокрема й отримати консультації фахівців. Такий підхід дозволяє уникнути покупки марного саме для цієї людини засобу.
Генеральний директор B+Tube вважає, що молоді споживачі не повинні обмежуватися нав’язаними ним рекламою, суспільством уявленнями про красу. Важлива індивідуальність у всьому, у тому числі до догляду за собою.