Найвідоміший архітектор та дизайнер Азії. Автор фешенебельних готелів та розкішних закладів. Він вміє поєднувати видовищність з простотою і витонченістю. Підлітком переїхав до Англії. Вступив до Кембриджського університету, де здобув ступінь бакалавра мистецтв, а потім магістра архітектури. Після навчання йому запропонували ексклюзивний контракт у Шанхаї. 2000 року він створив власну дизайн-студію під назвою Afso, а 2015 — André Fu Living, свій бренд галерейного дизайну.
Проекти студії прикрашають величезну кількість громадських просторів. Стиль Фу поєднує непоєднувані речі. Йому подобається видовищність та умиротворення. Баланс у всьому йому допомагає знайти використання так званих візуальних сюрпризів, якими він щедро присмачує свої проекти.
Андре Фу свій перший проект реалізував у рідному Гонконгу. Це був невеликий бутік-готель із приголомшливими краєвидами на бухту Вікторії. Дизайнер об’єднав мінімалізм та сувору симетрію. Завдяки цьому йому вдалося створити камерну обстановку, яка була не знайома готелям Гонконгу. Андре для проекту підбирав текстиль, меблі і навіть дверні ручки. У списку робіт дизайнера Одним із проектів став ресторан Café Grey. Зі суворого та елегантного закладу Андре створив затишне місце для зустрічей. Інтер’єр ресторану в теракотово-бірюзових відтінках. У цьому проекті чудово простежується, як професійно виріс дизайнер. Тепер Фу воліє округлості та обсяги. Приділяє більше уваги історичному минулому, в якому черпає натхнення при створенні проектів. Стиль Андре Фу охрестили «невимушена розкіш». Під час створення кожного проекту дизайнер враховує не лише своє бачення, а й побажання замовника. Інакше інтер’єр може стати бездушним та безликим. Яскравим проявом стилю Андре Фу став один з його останніх проектів – готель Waldorf Astoria Bangkok. працювати. Близько 90% проектів перебувають у стадії розробки. Як і раніше, приймаються нові замовлення від клієнтів, які планують оновлення інтер’єрів. За словами дизайнера, він планує менше подорожувати та більше зосередитися на проектуванні. Також він вважає, що майбутнє за екологічністю. В інтер’єрах дедалі більше переважають натуральні матеріали. Настав час вивчення свого минулого, майстерності наших предків. Варто в сучасних інтер’єрах поєднувати минуле та технологічне сьогодення.
Зараз також читають:
- Переможець Прітцкерівської премії – архітектор Арата Ісодзакі
- Ханс Холляйн: постмодернізм та нова архітектурна концепція
- Клаудіо Сільвестрін: начебто час завмер назавжди
- Йоже Плечнік: яскравий слід в архітектурі та дизайні
- Карим Рашид: життя унікального дизайнера сучасності у деталях
- Культові проекти Ееро Саарінена: легенди дизайну